Jetlag to da MAX

Esimesed päevad Brisbaneis (10.05-11.05)

Lennujaama häng kell 6 hommikul
Originaalse lennu järgi kell 10 saabuvad lennureisijad saabusid hoopis 4 tundi varem. Istusime siis lennujaama wifis ja mõtlesime, mis edasi teha. Vaja oli  1) teha GO-card (saab oluliselt soodsamalt mööda linna ringi sõita, võtsime mõlemad 40$ eest kaardi, kaart ise 10$ + sõit rongiga Brisbane'i Centralisse 18,50$), 2) hankida telefoni nr (linnas esimesest 7elevenist ja Boosti prepaid 2$ nagu soovitati), 3) pangakonto (mida ma isiklikult ei olegi veel jõudnud teha erinevatel kehvadel põhjustel), 4) TFN (Tax File Number - mis sai tehtud ja loodetavasti jõuab õigeaegselt kohale ka).

Võtsime esimese asukoha sisse Bris'i Starbucksis, et asjatada telefoninumbritega ja oodata check-in'i.
Check-in meie esialgsesse Airbnb koju pidi olema kell 13, aga Chloe sai juba tulla ka 10:30 meid sisse laskma. Oleks ma teadnud, et sellest saab tudude maraton, siis oleks vast rohkem aega linna peal ringi vaadanud.


Mina olin esimesed tunnid täiesti unetu, lennukis sai kõvasti magatud küll. Kiiresti sai üks kauaoodatud dušs võetud ja siis veel niisama netis lobisetud. Ja siis juhtus see, et mul läks kõht tühjaks, mis tähendab muutumist üsna tujukaks. Ka see kord ei olnud erand. Aga Risto ei lasknud end häirida minu vingumistest, et pole juba 8h süüa saanud ja üldse võiks välja minna jne, vaid magas rahulikult õndsat und edasi öeldes, et üks tund siiasinna. 

See tähendas aga seda, et ma läksin kööki ja hakkasin endale kinoad tegema. Jep, meil polnud mitte midagi muud. Aga see oli ülihea. Kell oli selleks ajaks saanud umbes 14 ja nüüd oli mul meeletu uni. Tõmbasin end rõõmsalt kerra ning tudusin ise õndsat und, samal ajal kui Risto tõusis.

Tõusin juba kuskil 18-19 ajal üles ja läksime siis lõpuks õue (pangakonto tegemata, TFN tegemata). Chloe juhatas meile head JA odavad söögikohad kätte (üks burksikoht Grille'd ja siis üks mehhiko toidu mingi kiirkett.) Burks it was. Kõhud täis, tuuritasime natuke linna peal ringi - nii palju ilusaid ja romantilisi kohti! Umbes 23 ajal jõudsime koju ja poole tunni pärast juba magasime. Ärkasime öösel kuskil kella 4-5 ajal, mina ei saand jälle paar tundi magada ja lõpuks, kui jäin, kahetsesin, et äratuskella ei pannud.

MIKS? Sest, reedel 11.05, kui me uuesti üles ärkasime oli kell 14:30, POOL KOLM?! Jälle pool päeva (loe:terve päev) raisus. Nüüd ma siis mõistan päriselt, mis see jetlag on. Panka ei jõudnud, kuid tegelesime siiski TFNiga. 

Ja kõht läks jälle tühjaks. Käisime seekord siis seal Mehhiko kohas ja seiklesime veel botaanikaaeda ka korraks. Selgus, et laupäeviti maikuus toimuvad seal kontserdid ja ka erinevad foodtruckid pakuvad head ja paremat. Teadsime, et homme tuleme siis tagasi. Kiirelt koju ja magama või nii ma vähemalt arvasin.

Mina, kes ma olen üldiselt kiire magamajääja nii, et silm ka ei pilgu, siis see jetlag on mulle paras katsumus. Ühtlasi, enne veel magaminekut otsustasime , et me ikkagi siis teeme seda blogi, et endal kõik paremini meeles püsiks ja nii siis sai valmis kella 1ks esimene postitus. Aga uni ei saabunud mul kuni kella 4ni. Õnneks ärkasime normaalsel ajal, Risto käis veel 7 ajal hommikul jõuksis. Ahjaa, me elame 36ndal korrusel ja meil on veel oma jõusaal ja bassein. What is life :)


Mugav rongisõit Brisbane'i
Kaks Anni (salaRisto). Brisbane'i Starbucksis

Meie imeilus rõduvaade
Lemmiksöök - kinoa


Kiigakaaga
Tuulest viidud

Jõusaalikene
Bassein 5.korrusel


Suvi on siin läbi, kuigi päeval on ikka kuskil 25 kraadi, õhtul on pigem siiski jahedam. Pikad püksid ja jakid on teemas. Veider nähtus on siiski pikad põlveni saapad, mida me enamasti näeme oma talvel -10kraadi, aga no tundub et +10 kraadi teeb sama hea välja.

Annn

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Esimene tööpäev!

Pätid